وبلاگ نویسان - کویر سبز

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سلام دوستان

این بار می خوام راجع به خودمون (وبلاگ نویسها) بنویسم. حقیقتش این متن هم انتقاد و توصیه داره و هم گلایه.......

خب البته من کوچیکتر از اونم که بخوام به شما دوستان فهیم و بزرگوار انتقادی کنم اما خیلی وقته که دارم رو این موضوع فکر می کنم و دیدم گفتنش باعث تعامل بهتر دوستان وبلاگ نویس می شه ...

یکی از اون نکاتی که می خوام بگم و برام خیلی مهمه:

- در خور مطلب بودن کامنت هاست. همیشه دوست داشتم کامنت ها و نظرات دوستان راجع به مطلبم باشه مثل بعضی از دوستان می یان یه شعر بلند بالای 10 خط می نویسن که هیچ ربطی به موضوع نداره یا چه بدونم راجع به بسیج و حزب الله و امام زمان....یه توصیه نامه بلند می نویسن که خیلی وقت ها ربطی به موضوع نداره( البته قصد جسارت و توهین ندارم من خود، عاشق امام زمانم. اما اینها رو می تونین در یک پست جدید در  وبلاگتو به معرض دید عموم بگذارید)

یا مثلا خیلی خوبه که افراد به هم عید‍ُ تبریک بگن یا حالی از هم بپرسن اما خب بهترین هدیه و دوست داشتنی ترین هدیه شما می تونه توجه شما نسبت به مطالب وبلاگ باشه که خب اینو می شه با یک کامنت در خور مطلب به وبلاگ نویس اعلام کنید. خصوصا برای من یکی که ( با 3 هدف: ارتقاء سطح نگارشی و در جریان قرارگرفتن وقایع جامعه و در جریان گذاشتن اونها و همچنین یادگیری مطالب آموزنده از دیگران)  پا به جمع دوستان گذاشتم.

نه اشتباه نکنید! من نمی خوام بگم این کار اشتباهه؛ اتفاقا از همین جا از همه دوستان که به هر صورت توجه خودشونو ( چه از طریق تبریک یا تسلیت مناسبت ها و چه احوالپرسی ) نشون دادن تشکر می کنم ولی می خوام بگم نباید کامنتها صرفا محدود به این مطالب بشن.

- همینطور در مورد دوستانی که راجع به مسائلی از جمله به روز کردن یا نکردن پیام می گذارن تشکر می کنم اما پارسی بلاگ امکانات خوبی از جمله دعوت از دوستان و ارسال پیام ها برای دوستان گذاشته، چه خوبه  که نهایت استفاده رو از این گزینه ها بکنیم. (من تمام پیامهاتون رو چه انتقاد چه احوالپرسی و ...به دیده منت می گذارم) 

 

راستی!  گفتم به روز کردن وبلاگ.......چرا خیلی از دوستان موقع به روز کردن وبلاگشون به ما خبر نمی دن؟ اگر دوستان محبت کنند و خبر بدن؛ خوشحال می شم سر بزنم ( و مطمئن باشید که نه با پا بلکه با سر می یام)

- البته این موضوعاتُ به صورت پراکنده و تک تک به بعضی از دوستان گفتم و اونها هم لطف کردند و به خواهش های این حقیر جامه عمل پوشاندند اما دیدم که گفتن این مطالب به دوستان جدید می تونه در بهبود و ارتقاء وبلاگ نویسی کمک کنه.

در ضمن این بگم که این مسائل تمامیت نداشت (به خصوص در مورد توجه دوستان نسبت به آپدیت کویر سبز)

باز هم از  تک تک شما دوستان عذر می خوام اگر جسارت کردم ولی بدونید که هر چه گفتم تنها برای بهبود و ارتقاء وضعیت وبلاگ نویسی بود و بس

پیشاپیش از یاری همه شمادوستان ممنونم

 


   مدیر وبلاگ
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :1
بازدید دیروز :6
کل بازدید : 36696
کل یاداشته ها : 19


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ